Oldal kiválasztása

Gyakran Ismételt Kérdések

Rendelés

Hogy adhatom le a rendelésem?

Termékeinket személyesen, telefonon: + 36 62/ 642-319, e-mailben: dt@dentaltechnika.hu címen, illetve a webshopon keresztül is megrendelheti.

A megrendelt árut személyesen a 6724 Szeged, Boros József u. 24 szám alatt található üzletünkben veheti át.

A házhozszállítás MPL -val történik, és a csomagfeladást követően a következő munkanapon kézbesítik.

 

Van a webshopban minimális vásárlási összeg?

Webshopunkban nincs minimális vásárlási összeg.

Szállítás

Mennyi a szállítási határidő?

A házhozszállítás MPL -val történik, és a csomagfeladást követően a következő munkanapon kézbesítik, erről SMS-ben is érkezik értesítés

Mennyi a szállítási költség?

A szállítási költség a csomag súlyától függ. 2 kg-ig 1095 Ft a szállítási költség. A MPL 1 db csomagot 50 kg-ig tud vállalni. A megrendelt termékek, ha 50 kg-ot meghaladják, méretétől, mennyiségtől függően, amennyiben lehetséges több csomagban is össze tudjuk állítani.

Hogyan fizethetek?

Utánvéttel:

A teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni a postai kézbesítőnek.

Átutalással:

A csomagban található számlán szereplő összeget 8 napon belül átutalja.

Készpénzzel:

Üzletünkben személyesen fizethet készpénzben, forintban és euróban is. Bankkártyás fizetés jelenleg nem lehetséges nálunk.

Garancia és szervíz

Hány év garancia van a termékekre?

A Dentaltechnika forgalomba hozott összes terméke megfelel a hatályos jogszabályoknak, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő jótállással (garanciával) rendelkezik. Fogtechnikai készülékeinkre vásárlástól számított 1 évig vállalunk garanciát.

 

Mi szükséges a garancia érvényesítéséhez?

Garanciavállalás feltételei hazai termékek esetén:

Állunk rendelkezésére, amennyiben

  • A vásárló a termék vásárlástól számítva 1 héten belül , mintegy ellenőrzés céljából bekapcsolta, használatba vette a vásárolt terméket.
  •  A garancia a lejárati időn belüli, rendeltetésszerű használat mellett fellépő tartós belső hibából eredő, a termék alkatrészeinek előre nem látható meghibásodása esetén érvényes.
  • A garancia érvényesítéséhez szükséges megőrizni a vásárlást igazoló számlát a garanciális idő teljes időtartama alatt.
  • Amennyiben meghibásodást észlel, eljuttatja hozzánk a terméket, a hiba pontos leírásával együtt. Szakembereink felülvizsgálják a problémát. Lehetőségünk van a gyártónak visszaküldenünk a terméket, ahol részletesen megvizsgálják.

Ki állja a garanciális javítások költségeit?

      • A garanciális termék üzletünkbe való visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
      • A gyártóhoz való visszajuttatás költségeit a legtöbb esetben a gyártó cég állja.
      • A gyártó által elvégzett javításokat, gyártási hiba esetén a gyártó cég állja.

      Garanciavállalás külföldi termékeikre:

      a küldöldről beszerzett készülékeinkre is 1 év garanciát vállalunk.

Hogyan küldjem vissza a terméket?

Küldje el címünkre-

A kicserélni kívánt terméket eredeti csomagolásában, a számlával együtt adja fel címünkre: 6724 Szeged, Boros József u. 24. Továbbá írja meg pontosan nekünk, milyen probléma áll fent.

Visszáruként a kézbesítővel-

Amennyiben további vásárlásokat tervez nálunk, úgy mi elküldjük új megvásárolt termékét, s az új csomag kézbesítésénél, mintegy visszáruként a futár átveszi Öntől a visszaküldendő csomagot és eljuttatja hozzánk.

Személyesen-

Hozza el üzletünkbe, hogy intézhessük a készülékkel kapcsolatos teendőket.

Mi nem tartozik garanciális javítások közé?

Nem vállalunk garanciát, amennyiben

  • a működéshez fontos, hiányzó alkatrészekkel küldi vissza a terméket.
  • nem rendeltetésszerűen használta a készüléket.
  • nem a terméken feltüntetett paraméterekkel használta a készüléket.
  • nem a termékhez tartozó, a termékkel kompatibilis kiegészítő eszközzel használta a készüléket