Gyakran Ismételt Kérdések
Rendelés
Hogy adhatom le a rendelésem?
Termékeinket személyesen, telefonon: + 36 62/ 642-319, e-mailben: dt@dentaltechnika.hu címen, illetve a webshopon keresztül is megrendelheti.
A megrendelt árut személyesen a 6724 Szeged, Boros József u. 24 szám alatt található üzletünkben veheti át.
A házhozszállítás MPL -val történik, és a csomagfeladást követően a következő munkanapon kézbesítik.
Van a webshopban minimális vásárlási összeg?
Webshopunkban nincs minimális vásárlási összeg.
Szállítás
Mennyi a szállítási határidő?
A házhozszállítás MPL -val történik, és a csomagfeladást követően a következő munkanapon kézbesítik, erről SMS-ben is érkezik értesítés
Mennyi a szállítási költség?
A szállítási költség a csomag súlyától függ. 2 kg-ig 1128 Ft a szállítási költség. A MPL 1 db csomagot 50 kg-ig tud vállalni. A megrendelt termékek, ha 50 kg-ot meghaladják, méretétől, mennyiségtől függően, amennyiben lehetséges több csomagban is össze tudjuk állítani.
Hogyan fizethetek?
Utánvéttel:
A teljes vételárat szállítási költséggel együtt a küldemény átvételekor kell kifizetni a postai kézbesítőnek.
Átutalással:
A csomagban található számlán szereplő összeget 8 napon belül átutalja.
Készpénzzel:
Üzletünkben személyesen fizethet készpénzben, forintban és euróban is. Bankkártyás fizetés jelenleg nem lehetséges nálunk.
Garancia és szervíz
Hány év garancia van a termékekre?
A Dentaltechnika forgalomba hozott összes terméke megfelel a hatályos jogszabályoknak, valamint a kereskedelmi szabályozásoknak megfelelő jótállással (garanciával) rendelkezik. Fogtechnikai készülékeinkre vásárlástól számított 1 évig vállalunk garanciát.
Mi szükséges a garancia érvényesítéséhez?
Garanciavállalás feltételei hazai termékek esetén:
Állunk rendelkezésére, amennyiben
- A vásárló a termék vásárlástól számítva 1 héten belül , mintegy ellenőrzés céljából bekapcsolta, használatba vette a vásárolt terméket.
- A garancia a lejárati időn belüli, rendeltetésszerű használat mellett fellépő tartós belső hibából eredő, a termék alkatrészeinek előre nem látható meghibásodása esetén érvényes.
- A garancia érvényesítéséhez szükséges megőrizni a vásárlást igazoló számlát a garanciális idő teljes időtartama alatt.
- Amennyiben meghibásodást észlel, eljuttatja hozzánk a terméket, a hiba pontos leírásával együtt. Szakembereink felülvizsgálják a problémát. Lehetőségünk van a gyártónak visszaküldenünk a terméket, ahol részletesen megvizsgálják.
Ki állja a garanciális javítások költségeit?
-
-
- A garanciális termék üzletünkbe való visszajuttatás költségeit minden esetben a vásárló állja.
- A gyártóhoz való visszajuttatás költségeit a legtöbb esetben a gyártó cég állja.
- A gyártó által elvégzett javításokat, gyártási hiba esetén a gyártó cég állja.
Garanciavállalás külföldi termékeikre:
a küldöldről beszerzett készülékeinkre is 1 év garanciát vállalunk.
-
Hogyan küldjem vissza a terméket?
Küldje el címünkre-
A kicserélni kívánt terméket eredeti csomagolásában, a számlával együtt adja fel címünkre: 6724 Szeged, Boros József u. 24. Továbbá írja meg pontosan nekünk, milyen probléma áll fent.
Visszáruként a kézbesítővel-
Amennyiben további vásárlásokat tervez nálunk, úgy mi elküldjük új megvásárolt termékét, s az új csomag kézbesítésénél, mintegy visszáruként a futár átveszi Öntől a visszaküldendő csomagot és eljuttatja hozzánk.
Személyesen-
Hozza el üzletünkbe, hogy intézhessük a készülékkel kapcsolatos teendőket.
Mi nem tartozik garanciális javítások közé?
Nem vállalunk garanciát, amennyiben
- a működéshez fontos, hiányzó alkatrészekkel küldi vissza a terméket.
- nem rendeltetésszerűen használta a készüléket.
- nem a terméken feltüntetett paraméterekkel használta a készüléket.
- nem a termékhez tartozó, a termékkel kompatibilis kiegészítő eszközzel használta a készüléket